PRODUCENCI BAZ STAWIAJĄ NA INTERNET

Karol Wieczorek
13-03-2000, 00:00

PRODUCENCI BAZ STAWIAJĄ NA INTERNETDuży klient może uzyskać ponad 60 proc. rabatuPOPULARYZOWAĆ BAZY: Wprowadzony przez naszą firmę 2 i 4-letni okres udzielania licencji jest skierowany przede wszystkim do nowo powstałych przedsiębiorstw. Liczymy, że akcja ta zwiększy popularność baz danych wśród firm, które do tej pory nie używały takich technologii — twierdzi Monika Bacia, odpowiedzialna za marketing rozwiązań internetowych w Oracle Polska. fot. Grzegorz Kawecki Twórcy dużych, jak na nasze warunki, serwisów internetowych, oprócz zatrudnienia ludzi i zakupu sprzętu muszą pomyśleć...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / PRODUCENCI BAZ STAWIAJĄ NA INTERNET