Producenci biją po oczach

Presservice
25-07-2007, 00:00

Wydatki na reklamę wzrosły o 16 proc.

Największym reklamodawcą, podobnie jak rok temu, był Unilever Polska, który wydał na reklamę w mediach 290,5 mln zł (wzrost o 14 proc.). Nestlé Polska wydało 187,1 mln zł (wzrost o 25,8 proc.), Polkomtel — 183,7 mln zł (wzrost o 59 proc.), L’Oréal Polska — 150,4 mln zł (wzrost o 27 proc.), Polska Telefonia Cyfrowa — 143,9 mln zł (spadek o 8,2 proc).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presservice

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Producenci biją po oczach