Producent aparatów wchodzi na rynek kosmetyków

TR
23-01-2012, 10:45

Fujifilm, japoński producent sprzętu fotograficznego, wchodzi na rynek kosmetyków poprzez wprowadzenie serii kremów przeciwko efektom starzenia – informuje brytyjski Daily Mail.

Kodak upadł. Producentom sprzętu fotograficznego wiatr w oczy wieje, dlatego firmy, aby przetrwać szukają alternatywnych rozwiązań. Na dość niecodzienny pomysł, jak na producenta aparatów, wpadł japoński Fujifilm.

Seria kosmetyków Astalift, produkowana przez Fujifilm, dzięki zastosowanej w kremach emulsji używanej w branży fotograficznej ma spowolnić efekty starzenia.

Fujifilm, japoński producent sprzętu fotograficznego, wchodzi na rynek kosmetyków poprzez wprowadzenie serii kremów przeciwko efektom starzenia
Zobacz więcej

Fujifilm, japoński producent sprzętu fotograficznego, wchodzi na rynek kosmetyków poprzez wprowadzenie serii kremów przeciwko efektom starzenia

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: TR

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Świat / Producent aparatów wchodzi na rynek kosmetyków