Producent gier zwiększył przychody o ponad 200 proc. w I kw.

GSU
opublikowano: 04-04-2019, 17:12

Szacunkowe skonsolidowane przychody Ten Square Games w I kwartale 2019 roku wyniosły 45,2 mln zł, co stanowi wzrost o 213 proc. rok do roku i 8,7 proc. w porównaniu do IV kwartału 2018.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników I kwartału  2019 – najlepszy w naszej historii pod względem wielkości przychodów ze sprzedaży. Wyniki tego kwartału są też dowodem, że potrafimy cały czas utrzymywać atrakcyjność naszej hitowej gry Fishing Clash, której debiut miał miejsce w październiku  2017 –  mówi Arkadiusz Pernal, wiceprezes Ten Square Games.

Informuje, że gra jest cały czas rozwijana i uatrakcyjniana, m.in. poprzez wprowadzanie nowych elementów i funkcjonalności, a efekty są widoczne w przychodach.

- Warto tez dodać, że I kwartał 2019 roku był również rekordowy pod względem wielkości naszych wydatków marketingowych, z których gros przeznaczamy na Fishing Clash, spodziewamy się więc utrzymywania dalszej wysokiej monetyzacji tej gry w kolejnych okresach – powiedział wiceprezes.

Poza Fishing Clash cały czas satysfakcjonujące przychody generuje Lets Fish, obecne na rynku od ponad ponad 7 lat,  generuje. Dobrze sobie radzi też gra Wild Hunt.

-  Pierwszy kwartał 2019 to kontynuacja bardzo dobrego performance gry z kilkukrotnym wzrostem przychodów rok do roku. Kontynuujemy też prace nad nowymi tytułami - w ciągu najbliższych tygodni, zgodnie z zapowiedziami, uruchomimy fazę soft launch gry Golf Rush. Gra zostanie udostępniona na kilku wybranych rynkach, a po analizie i niezbędnych ulepszeniach, podejmiemy decyzję o terminie global launchu – mówi Arkadiusz Pernal.

Rynek gier
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
×
Rynek gier
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane