Producent gier zwiększył przychody o ponad 200 proc. w I kw.

GSU
opublikowano: 04-04-2019, 17:12

Szacunkowe skonsolidowane przychody Ten Square Games w I kwartale 2019 roku wyniosły 45,2 mln zł, co stanowi wzrost o 213 proc. rok do roku i 8,7 proc. w porównaniu do IV kwartału 2018.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników I kwartału  2019 – najlepszy w naszej historii pod względem wielkości przychodów ze sprzedaży. Wyniki tego kwartału są też dowodem, że potrafimy cały czas utrzymywać atrakcyjność naszej hitowej gry Fishing Clash, której debiut miał miejsce w październiku  2017 –  mówi Arkadiusz Pernal, wiceprezes Ten Square Games.

Informuje, że gra jest cały czas rozwijana i uatrakcyjniana, m.in. poprzez wprowadzanie nowych elementów i funkcjonalności, a efekty są widoczne w przychodach.

- Warto tez dodać, że I kwartał 2019 roku był również rekordowy pod względem wielkości naszych wydatków marketingowych, z których gros przeznaczamy na Fishing Clash, spodziewamy się więc utrzymywania dalszej wysokiej monetyzacji tej gry w kolejnych okresach – powiedział wiceprezes.

Poza Fishing Clash cały czas satysfakcjonujące przychody generuje Lets Fish, obecne na rynku od ponad ponad 7 lat,  generuje. Dobrze sobie radzi też gra Wild Hunt.

-  Pierwszy kwartał 2019 to kontynuacja bardzo dobrego performance gry z kilkukrotnym wzrostem przychodów rok do roku. Kontynuujemy też prace nad nowymi tytułami - w ciągu najbliższych tygodni, zgodnie z zapowiedziami, uruchomimy fazę soft launch gry Golf Rush. Gra zostanie udostępniona na kilku wybranych rynkach, a po analizie i niezbędnych ulepszeniach, podejmiemy decyzję o terminie global launchu – mówi Arkadiusz Pernal.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GSU

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy