Profesjonalnych stron jest wciąż za mało

Surmacz Wojciech, Krzyżaniak Bartosz
opublikowano: 03-10-2000, 00:00

Profesjonalnych stron jest wciąż za małoSerwisy jakościowe cierpią na niedosyt informacjiKONIECZNOŚĆ: W świecie biznesu funkcjonuje pogląd, że jeśli informacji o firmie, produkcie nie ma w Internecie — to znaczy, że firmy nie ma wcale — uważa Tomasz Kruszewski, dyrektor firmy TKomp.fot. Małgorzata Pstrągowska Polskich stron internetowych poświęconych zagadnieniom jakości jest niewiele, a te, które istnieją, niejednokrotnie pozostawiają u odwiedzających je osób poczucie niedosytu informacji. Na szczęście trafiają się witryny wykonane rzetelnie. Ważnym źródłem informacji są serwisy największych organizacji jakościowych. W...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Profesjonalnych stron jest wciąż za mało