Prokom Software zakończył zaś prace w TU Samopomoc

Kamil Kosiński
27-03-2002, 00:00

Towarzystwo Ubezpieczeniowe Samopomoc zakończyło wdrożenie nowego systemu informatycznego służącego optymalizacji obsługi procesów finansowo-księgowych. Partnerem towarzystwa we wdrożeniu był Prokom Software. System oparty jest na aplikacjach Oracle, a dokładnie na modułach: Financials oraz Oracle Financial Analyzer. Ich wdrożenie ma umożliwić zautomatyzowanie procesu wprowadzania danych do systemu finansowo-księgowego ubezpieczyciela oraz przyczynić się do większej szczegółowości rejestracji zdarzeń finansowych i przyspieszyć dostęp do danych księgowanych zarówno na poziomie centrali, jak i poszczególnych ekspozytur towarzystwa.

Umowę o współpracy przy wdrożeniu aplikacji Oracle towarzystwo podpisało z Prokomem w październiku 2000 r. Zadaniem specjalistów Prokomu było doradztwo przy wdrożeniu systemu, dostarczenie sprzętu oraz oprogramowania, a także uruchomienie centralnego ośrodka przetwarzania danych dla aplikacji Oracle i rozległej sieci informatycznej (WAN). Prokom świadczył również usługi analityczno-projektowe, konsultacyjne oraz szkoleniowe związane z wdrażanymi aplikacjami Oracle. Wdrożenie nowego systemu wiązało się z równoległą reorganizacją procesów finansowo-księgowych w TU Samopomoc. Dokonane zostały zmiany w obiegu informacji i dokumentów wewnątrz towarzystwa. Firma audytorska Andersen dokonała audytu potwierdzającego poprawność uruchomienia systemu oraz prawidłowość ewidencjonowania zdarzeń finansowych w firmie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Kosiński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Technologie / Prokom Software zakończył zaś prace w TU Samopomoc