Promocja przed EURO 2012

MK
11-01-2012, 00:00

SZKOLENIA

Już ponad 7,5 tys. przedstawicieli małych i średnich firm uczestniczyło w bezpłatnych szkoleniach na temat aktywnej obecności w sieci. Zajęcia te odbywają się od października 2010 r. w ramach Internetowej Rewolucji — akcji edukacyjnejGoogle, home.pl i PKPP Lewiatan, której patronuje Ministerstwo Gospodarki. W tym roku organizatorzy przedsięwzięcia chcą szczególnie pomóc przedsiębiorcom z miast, w których będą odbywały się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, przede wszystkim z branż gastronomicznej, hotelarskiej i turystycznej. Zamierzają rozwinąć szkolenia związane z wykorzystaniem internetu do zwiększenia działalności eksportowej polskich firm.

50 tys. Tyle firm przystąpiło do Internetowej Rewolucji przez dwa lata trwania akcji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Promocja przed EURO 2012