Promować polski luksus

Edward J. Phillips, prezes Millennium Import LLC, firmy, która wypromowała w USA i na świecie wódkę Belvedere, zaprasza na wykład „Promocja narodowego produktu na międzynarodowym rynku”, który wygłosi 16 czerwca o godz. 11.15 w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Wykładowi towrzyszyć będzie panel z udziałem wykładowców akademickich, studentów kursów MBA, marketingu i zarządzania oraz dziennikarzy pism marketingowych i biznesowych.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 5 zł / miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące
później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci. Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ