Przetarg na identyfikację wizualną Poznania rozstrzygnięty

Presserwis
04-06-2008, 09:20

Konsorcjum złożone z agencji reklamowej Just i Instytutu Konkurencyjnej Ekonomii Regionów zdobyło budżet Urzędu Miasta Poznania - poinformował Presserwis.

W finale przetargu zwycięzcy pokonali agencje marketing services Peppermint i reklamową DDB Warszawa. Wcześniej w przetargu uczestniczyły także Stratosfera i Studio DN Design Group.
Do zadań zwycięskich firm należy przygotowanie strategii promocji marki wraz z systemem identyfikacji wizualnej. Mają być gotowe na przełomie lipca i sierpnia br.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Gospodarka / Przetarg na identyfikację wizualną Poznania rozstrzygnięty