Przez markę za granicę

BARTOSZ SZATKOWSKI dyrektor zarządzający firmy Quiza
26-10-2016, 22:00

Sieci handlowe operujące na polskim rynku wiele produktów sprzedają pod własnymi markami.

Sieci handlowe operujące na polskim rynku wiele produktów sprzedają pod własnymi markami. Ale wspierają również budowanie wizerunku i tożsamości dostawców, oczywiście pod warunkiem spełniania przez nich ostrych kryteriów dotyczących ciągłości dostaw, jakości, świeżości i bezpieczeństwa produktu. Prowadzenie działalności pod własnym brandem, nawet w branżach powszechnie uznawanych za masowe, takich jak np. warzywa czy owoce, pozwala producentom i importerom na wychodzenie także na rynki poza Polską. To dzięki marce zagraniczni odbiorcy dostają bowiem jakościową gwarancję.

Podstawą budowy silnej branży spożywczej za granicą jest obecność na tamtejszych półkach. W docieraniu do sieci handlowych, realnie decydujących o dostępności towarów z Polski, znaczącym ułatwieniem jest oferowanie rozpoznawalnych marek. A bez produktów faktycznie dostępnych w sklepach żadna kampania ogólnie promująca polską branżę spożywczą nie ma szans na powodzenie. I dlatego budowa rozpoznawalnej marki tutaj w kraju jest pierwszym koniecznym krokiem do powodzenia za granicą. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: BARTOSZ SZATKOWSKI dyrektor zarządzający firmy Quiza

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Przez markę za granicę