Przychody Grupy Gino Rossi wzrosły o 12,4 proc.

MD
opublikowano: 20-11-2008, 19:36

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Gino Rossi w okresie styczeń-październik wyniosły 166 mln zł. Oznacza to, że są o 12,4 proc. wyższe niż w tym samym okresie ubiegłego roku.

Gino Rosii podkreśla, że istotny wpływ na wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży Grupy miała sprzedaż detaliczna sklepów firmowych: "gino rossi", "geox", "vanita" oraz "simple". Jej udział w skonsolidowanej sprzedaży ogółem w okresie styczeń-październik wyniósł 60,1 proc. Sprzedaż detaliczna sklepów firmowych "gino rossi", "geox" i "vanita" wyniosła 73,8 mln zł (15,4 proc. wzrost sprzedaży), natomiast sklepów firmowych z marką "simple" w wysokości 25,9 mln zł (63 proc. wzrost sprzedaży).
MD

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MD

Polecane