Przychody mediów z reklam wzrosły w listopadzie o 17,5 proc.

PAP: Łączne przychody z reklam telewizji, stacji radiowych, gazet i magazynów wyniosły w listopadzie 2003 roku 1,14 mld zł i były wyższe o 17,5 proc. niż w listopadzie 2002 roku oraz niższe o 1,3 proc. niż w październiku 2003 roku - podała szacunki firma Expert Monitor.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ