PTC wprowadza nowe taryfy cenowe dla klientów prywatnych i biznesowych

Internet Securities
opublikowano: 24-01-2005, 13:59

Pod koniec stycznia i na początku lutego Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. (PTC), operator sieci Era i Heyah, wprowadzi nowe taryfy cenowe dla klientów indywidualnych i biznesowych, poinformowali w poniedziałek przedstawiciele spółki.

Pod koniec stycznia i na początku lutego Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. (PTC), operator sieci Era i Heyah, wprowadzi nowe taryfy cenowe dla klientów indywidualnych i biznesowych, poinformowali w poniedziałek przedstawiciele spółki.

Od 28 stycznia dostępne będą dwie taryfy dla klientów prywatnych Era Komfort oraz Era Classic Mix, a od 3 lutego Era Classic. Także od 28 stycznia wprowadzona zostanie nowa taryfa biznesowa Era Komfort Biznes.

„Chcemy, aby telefonia komórkowa była jeszcze bardziej dostępna, a jest jeszcze długa droga do tego, by penetrację rynku zwiększyć. Stąd my jako Era konkurujemy cenami” – powiedział dyrektor zarządzający ds. rynku prywatnego Grzegorz Bors podczas konferencji prasowej.

W taryfie Era Komfort klient ma wyboru kilka pakietów. W abonamencie za minimum 60 zł miesięcznie oferowanych jest 80 darmowych minut dla klientów z telefonem, a dla klientów bez telefonu – 120 minut. Jedna minuta połączenia kosztować będzie 0,39 zł brutto do sieci Era i na numery telefonów stacjonarnych, a 0,79 zł do innych sieci.

Abonament w taryfie Era Classic z darmowymi pakietami od 70 do 1000 minut będzie kosztował od 50 zł miesięcznie, a minuta rozmowy 0,70 zł brutto w tym darmowe 70 minut.

W taryfie Era Classic Mix, która jest połączeniem systemu abonamentowego z systemem doładowań, minimalny poziom zasilenia konta to 30 zł, zaś minuta rozmowy kosztować będzie 0,70 zł.

Era GSM wprowadzi też taryfy biznesowe tzw. Era Komfort Biznes, w której pakiety abonamentowe będą kosztowały od 25 do 390 zł netto, a połączenia odpowiednio od 0,35 zł za minutę do 0,25 zł.

PTC szacuje swój udział w rynku na koniec 2004 roku na 37,9%, zaś udział dwóch pozostałych konkurentów PTK Centertel na 31,2%, a Polkomtela na 30,9%.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Internet Securities

Polecane