Puls Przedsiębiorcy – 10 kwietnia 2006

(Tadeusz Stasiuk)
10-04-2006, 08:24

Wartość pracownika poznaje się nie tylko po jego wynikach. Ważne są też kompetencje, które oceniają szef, koledzy, a nawet klienci. Ocena 360 stopni staje się coraz popularniejszą metodą poznania kompetencji pracowników — głównie menedżerów, ale często również innych grup, takich jak handlowcy czy specjaliści.

Wartość pracownika poznaje się nie tylko po jego wynikach. Ważne są też kompetencje, które oceniają szef, koledzy, a nawet klienci. Ocena 360 stopni staje się coraz popularniejszą metodą poznania kompetencji pracowników — głównie menedżerów, ale często również innych grup, takich jak handlowcy czy specjaliści. Zdolności osoby, umiejętności w realizacji postawionych zadań oceniają współpracujący z nią na co dzień przełożeni, podwładni, współpracownicy, a niekiedy również osoby z zewnątrz, np. klienci. Więcej w „Przedsiębiorcy” poniedziałkowym dodatku „Pulsu Biznesu” oraz tutaj.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Puls Przedsiębiorcy – 10 kwietnia 2006