Puls Przedsiębiorcy – 10 kwietnia 2006

(Tadeusz Stasiuk)
10-04-2006, 08:24

Wartość pracownika poznaje się nie tylko po jego wynikach. Ważne są też kompetencje, które oceniają szef, koledzy, a nawet klienci. Ocena 360 stopni staje się coraz popularniejszą metodą poznania kompetencji pracowników — głównie menedżerów, ale często również innych grup, takich jak handlowcy czy specjaliści.

Wartość pracownika poznaje się nie tylko po jego wynikach. Ważne są też kompetencje, które oceniają szef, koledzy, a nawet klienci. Ocena 360 stopni staje się coraz popularniejszą metodą poznania kompetencji pracowników — głównie menedżerów, ale często również innych grup, takich jak handlowcy czy specjaliści. Zdolności osoby, umiejętności w realizacji postawionych zadań oceniają współpracujący z nią na co dzień przełożeni, podwładni, współpracownicy, a niekiedy również osoby z zewnątrz, np. klienci. Więcej w „Przedsiębiorcy” poniedziałkowym dodatku „Pulsu Biznesu” oraz tutaj....
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Puls Przedsiębiorcy – 10 kwietnia 2006