Puls Przedsiębiorcy – 11 stycznia 2006

(Tadeusz Stasiuk)
11-01-2006, 08:31

Z rodziną wychodzi się dobrze jedynie na zdjęciu? Okazuje się, że nie tylko. Historia takich przedsiębiorstw jak Auchan, Ford, Bonnier czy rodzimy Blikle dowodzi, że z krewnymi można też zrobić świetnie prosperujący biznes, który za podstawę ma wieloletnie doświadczenie i zaufanie.

Z rodziną wychodzi się dobrze jedynie na zdjęciu? Okazuje się, że nie tylko. Historia takich przedsiębiorstw jak Auchan, Ford, Bonnier czy rodzimy Blikle dowodzi, że z krewnymi można też zrobić świetnie prosperujący biznes, który za podstawę ma wieloletnie doświadczenie i zaufanie. W tym tygodniu rusza w Polsce Sieć Biznesu Rodzinnego, która ma pomagać wszystkim prowadzącym firmę „od pokoleń”. Więcej w „Przedsiębiorcy” dodatku do środowego „Pulsu Biznesu” oraz tutaj.

Przypominamy, że do końca stycznia 2006 przedsiębiorcy mogą zgłaszać swój udział w programie Cień Menedżera. Kliknij i przeczytaj więcej www.pb.pl/cienmenedzera. Zaproś na staż do Twojej firmy studentów najlepiej spełniających postawione przez Ciebie wymagania. Udział w programie jest bezpłatny.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Puls Przedsiębiorcy – 11 stycznia 2006