Puls Przedsiębiorcy – 20 grudnia 2006

(Tadeusz Stasiuk)
20-12-2006, 08:12

Któż z nas przynajmniej raz nie zdenerwował się opóźnieniem albo, co gorsza, w ogóle nieotrzymaniem zamówionych w internecie książek, kosmetyków lub bardzo oczekiwanego sprzętu elektronicznego? Okazuje się, że sklepy internetowe korzystające z usług zewnętrznych dostawców też mają z nimi nie najlepsze doświadczenia.

Któż z nas przynajmniej raz nie zdenerwował się opóźnieniem albo, co gorsza, w ogóle nieotrzymaniem zamówionych w internecie książek, kosmetyków lub bardzo oczekiwanego sprzętu elektronicznego? Okazuje się, że sklepy internetowe korzystające z usług zewnętrznych dostawców też mają z nimi nie najlepsze doświadczenia. Więcej w dzisiejszym Przedsiębiorcy, dodatku Pulsu Biznesu oraz tutaj.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Puls Przedsiębiorcy – 20 grudnia 2006