Czytasz dzięki

Puls Przedsiębiorcy 21 września 2005

(Marek Druś)
opublikowano: 21-09-2005, 07:34

Masz dobry produkt lub usługę, ale polski rynek jest już za ciasny i myślisz o ekspansji za granicą? Będziesz pewnie potrzebował dystrybutora, zagranicznego przedstawiciela lub sprawdzonych informacji o obcych rynkach. A może odwrotnie — szukasz dostawców z innych krajów? Sposobów, aby do nich dotrzeć, jest wiele. Więcej na ten temat w środowym „Pulsie Biznesu”.

Masz dobry produkt lub usługę, ale polski rynek jest już za ciasny i myślisz o ekspansji za granicą? Będziesz pewnie potrzebował dystrybutora, zagranicznego przedstawiciela lub sprawdzonych informacji o obcych rynkach. A może odwrotnie — szukasz dostawców z innych krajów? Sposobów, aby do nich dotrzeć, jest wiele. Więcej na ten temat w środowym „Pulsie Biznesu”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane