Puls Przedsiębiorcy – 28 grudnia 2006

(Tadeusz Stasiuk)
28-12-2006, 08:13

Każdy lubi otrzymywać prezenty. Szczególnie miłe są te znalezione pod choinką. Zdarza się jednak, że prezent nie przypadnie do gustu obdarowanemu i ten chce go zwrócić czy wymienić na inny. Czy sklep ma obowiązek go przyjąć? Część sklepów stara się iść klientom na rękę, stara się jednak wcześniej zabezpieczyć np. odpowiednimi adnotacjami na paragonie.

Każdy lubi otrzymywać prezenty. Szczególnie miłe są te znalezione pod choinką. Zdarza się jednak, że prezent nie przypadnie do gustu obdarowanemu i ten chce go zwrócić czy wymienić na inny. Czy sklep ma obowiązek go przyjąć? Część sklepów stara się iść klientom na rękę, stara się jednak wcześniej zabezpieczyć np. odpowiednimi adnotacjami na paragonie. Taka praktyka jest zgodna z prawem. Sklep nie ma obowiązku przyjmowania towarów kupionych w nim bezpośrednio. Nie ma też obowiązku wymiany produktu niewadliwego, który przestał się podobać klientowi. O sprawie pisze czwartkowy „Przedsiębiorca” dodatek „Pulsu Biznesu”. Artykuł można również przeczytać TUTAJ.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Puls Przedsiębiorcy – 28 grudnia 2006