Puls Przedsiębiorcy – 4 października 2006

(Tadeusz Stasiuk)
04-10-2006, 07:33

Serwisy internetowo-telefoniczne udostępniają dzwoniącym lub internautom za darmo informacje o tym, kto i gdzie może dla nich wykonać jakąś usługę lub sprzedać towar. Za umieszczenie takich danych w serwisie płaci zainteresowana firma. To zatem dobry nośnik reklamowy. Więcej w dzisiejszym „Przedsiębiorcy” dodatku „PB” oraz tutaj.

Serwisy internetowo-telefoniczne udostępniają dzwoniącym lub internautom za darmo informacje o tym, kto i gdzie może dla nich wykonać jakąś usługę lub sprzedać towar. Za umieszczenie takich danych w serwisie płaci zainteresowana firma. To zatem dobry nośnik reklamowy. Więcej w dzisiejszym „Przedsiębiorcy” dodatku „PB” oraz tutaj.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Puls Przedsiębiorcy – 4 października 2006