Quinlan Private Golub rusza wiosną z budową

Agnieszka Janas
opublikowano: 12-12-2006, 00:00

Deweloperzy walczą o możliwość budowy, najemców i klientów w Białymstoku. Niedoceniane miasto doczekało się „wojny o handel”.

Quinlan Private Golub, grupa działająca w sektorze nieruchomości, oraz inwestor Spirit International, ogłosiły, że w pierwszych miesiącach 2007 r. rozpocznie się budowa Galerii Podlaskiej w Białymstoku. Deweloper ma już prawomocne pozwolenie na budowę.

Oddanie obiektu do użytku planowane jest na koniec 2007 r. Wartość inwestycji szacowana jest na 18 mln EUR. Całkowita powierzchnia handlowa centrum wyniesie prawie 17,5 tys. mkw. Znajdzie się na niej 60 sklepów znanych marek odzieżowych, z wyposażeniem wnętrz, artykułami RTV/AGD oraz punkty usługowe i gastronomiczne.

— Białystok ma ogromny potencjał dla inwestycji handlowych, który nie został do tej pory całkowicie wykorzystany — ocenia John Donnelly, dyrektor generalny Spirit International.

Galeria Podlaska będzie zloka- lizowana przy ul. Wysockiego, w odległości 4 km od centrum Białegostoku. Inwestorzy mają nadzieję, że dzięki takiej lokalizacji stanie się ona miejscem zakupów dla mieszkańców trzech pobliskich osiedli mieszkaniowych: Jaroszówka, Wysockiego i Zgody. Usytuowanie zaledwie 48 km od granicy z Białorusią, przy drodze szybkiego ruchu nr 19, łączącej Białystok z przejściem granicznym w Kuźnicy, pozwoli Galerii Podlaskiej stać się również najbliższym miejscem zakupów dla osób przyjeżdżających do Polski z Białorusi. Dla klientów zmotoryzowanych przewidziano 480 miejsc parkingowych.

Galeria Podlaska jest pierwszym wspólnym projektem firm Spirit International oraz Quinlan Private Golub. To już kolejna inwestycja w Białymstoku. Brak nowoczesnej powierzchni handlowej w tym mieście oraz bliskość granicy przyciąga ostatnio jak magnes. Przypomnijmy — na inwestycje w tym mieście zdecydowały się już TK Polska, który buduje Galerię Białą, oraz Rank Progress realizujący Zielone Wzgórza, a JWK Invest ma od blisko roku warunki zabudowy dla fabryki tekstylnej Biruna. To nie wszystko. Budowę centrum handlowego wraz z ECE na terenie stadionu Jagiellonii zapowiada spółka sportowa Jagiellonia. O prawo realizacji Focus Parku walczy Parkridge CE Retail.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Agnieszka Janas

Polecane