Ranking Dla przyszłych ekonomistów TVN atrakcyjniejszy niż PwC

DCZ
opublikowano: 14-05-2010, 00:00

Dla przyszłych ekonomistów TVN atrakcyjniejszy niż PwC

W corocznym badaniu Universum Student Survey Idealny Pracodawca wzięło udział 17 tys. studentów z około 100 uczelni w Polsce. Tytuł Idealnego Pracodawcy przyznano w sześciu kategoriach odzwierciedlających kierunki studiów. W kategorii Biznes po to miano sięgnął medialny koncern TVN, który pokonał ubiegłorocznego lidera — PricewaterhouseCoopers (PwC — teraz zajął trzecie miejsce). Druga pozycja przypadła ErnstYoung.

W kategorii Inżynieria najlepsza okazała się Skanska, która pokonała Toyotę. W 2009 r. kolejność była odwrotna. Studenci kierunków informatycznych za najlepszego pracodawcę uznali firmę Google (wygrała także w 2009 r.). Kolejne miejsca znajęły Microsoft i IBM. Według studentów medycyny i farmacji na miano Idealnego Pracodawcy zasłużyło GlaxoSmithKline. Humaniści po raz kolejny postawili na media: pierwszy jest TVN, a trzecia Agora. Największy wygrany w tej kategorii to Empik, który zajął drugie miejsce, a w 2009 r. był poza pierwszą dziesiątką. W kategorii Nauki Ścisłe czołową pozycję utrzymał L’Oréal przed Bayerem i Polpharmą.

— Czarnym koniem był TVN, w którym chcą pracować zarówno humaniści, jak i studenci kierunków biznesowych. Miło zaskoczył Empik, który szturmem wdarł się do pierwszej dziesiątki — komentuje Jakub Jański z Universum Polska.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy