Ranking e-Gazele Biznesu nagrodzi liderów e-commerce

Materiał partnera; GRZEGORZ KURDZIEL, członek zarządu Poczty Polskiej
opublikowano: 17-08-2017, 08:00
aktualizacja: 17-08-2017, 08:34

Komentarz Partnera Rankingu

Specjaliści są jednogłośni — e-commerce to jedna z najbardziej dochodowych i przyszłościowych branż. Poczta Polska zauważyła ten trend już na początku jego istnienia. Od tej pory kładziemy jeszcze większy nacisk na rozwój naszej oferty logistycznej, tak aby życie małych i średnich e-przedsiębiorstw uczynić łatwiejszym.

To dla nas niezmiernie ważne, że po raz kolejny możemy wziąć udział w tak ważnym dla polskiego biznesu wydarzeniu, jakim są e-Gazele Biznesu. Przedrostek „e” jest tu

szczególnie ważny. Firmy, które nie dotrzymują tempa rewolucji technologicznej i nie potrafią dostosować oferty do potrzeb klienta mobilnego (mającego coraz mniej czasu), zostaną w tyle. W rankingu e-Gazele Biznesu nagradzamy tych, którzy nie tylko nadążają, lecz wręcz wyprzedzają konkurencję. I nieważne, czy firma jest mała czy duża. Istota tkwi w tym, jak szybko potrafi dostosować usługi do wymagań dynamicznego rynku.

Satysfakcję klienta buduje się na każdym etapie sprzedaży, jednak to ten ostatni — doręczenie — decyduje o finalnym wrażeniu. To na barkach doręczycieli spoczywa odpowiedzialność za powodzenie i sukcesy wielu małych i średnich firm. Ci, którzy nie mają własnej sieci dostawczej ani sklepów stacjonarnych, muszą w pełni polegać na rzetelności i profesjonalizmie usług firm logistycznych. W Poczcie Polskiej zawieszamy poprzeczkę wysoko. E-commerce

uczyniliśmy jednym z filarów naszej strategii na lata 2017-2021. W jej ramach wprowadzamy liczne technologiczne innowacje, które pchną handel naprzód. Nasze usługi są coraz lepiej dostosowane do potrzeb rynku e-commerce. Choć już w tej chwili mamy największą sieć punktów odbioru w Polsce, dzięki współpracy z dwiema dużymi sieciami — kiosków i saloników RUCH oraz stacji benzynowych PKN Orlen — nie spoczywamy na laurach. W najbliższym czasie planujemy rozwój współpracy z kolejnymi znaczącymi partnerami. Poczta Polska S.A. współpracuje z 82 tys. klientów biznesowych — generują oni trzy czwarte przychodu naszej spółki. Z klientami biznesowymi współpracujemy głównie w zakresie przesyłek listowych i reklamowych oraz usług kurierskich i finansowych. Ponadto rozwijamy nowe obszary współpracy z klientami, w tym crossborder, e-usługi i pre-paidy. Wszystkie one są zgodne ze strategią Poczty Polskiej S.A.

Tempo rozwoju e-commerce stymuluje tempo rozwoju polskiej gospodarki. Dlatego też nasze działania mają na celu nie tylko ułatwienie prowadzenia biznesu przedsiębiorcom, ale również zaspokajanie ich potrzeb logistycznych, a w szczególności — potrzeb ich klientów. To bowiem oni, w oparciu o wcześniejsze doświadczenia, podejmują finalną decyzję, czy dokonać zakupu przez internet. To ich decyzje mają bezpośredni wpływ na jakość naszej gospodarki. Dlatego też, w trosce o wszystkie zainteresowane strony, z dumą partnerujemy e-Gazelom Biznesu. Nagroda ta świadczy o najwyższym poziomie wykonywanych usług e-commerce.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera; GRZEGORZ KURDZIEL, członek zarządu Poczty Polskiej

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

e-Gazele / Ranking e-Gazele Biznesu nagrodzi liderów e-commerce