Rankingi Regionalni liderzy najlepsi w biznesie i własnej promocji

AZA
opublikowano: 22-02-2011, 00:00

Przedsiębiorczy wydają na innowacyjność

Z przygotowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) raportu "Innowacyjność 2010" wynika, że tylko 22 proc. polskich firm w latach 2006-08 prowadziło działalność innowacyjną. Tymczasem w Niemczech robi to 72 proc. firm, w Belgii 54 proc., a w Estonii 53 proc.

Największy odsetek firm innowacyjnych w Polsce (prawie 25 proc.) działa na Mazowszu, Śląsku (22 proc.) i w Wielkopolsce (prawie 19 proc.).

Z kolei największe nakłady na ten cel ponoszą firmy z województwa łódzkiego (8,2 mln zł) i mazowieckiego (6,5 mln zł). Najmniej na innowacyjność przeznaczają przedsiębiorstwa w woj. warmińsko-mazurskim i zachodniopomorskim.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AZA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu