RD puka do mniejszych miast

AYA
23-03-2010, 00:00

Sprzedaż luksusowych dóbr nie musi być domeną wyłącznie aglomeracji. Z takiego założenia wyszła włoska grupa.

Sprzedaż luksusowych dóbr nie musi być domeną wyłącznie aglomeracji. Z takiego założenia wyszła włoska grupa.

RD Poland, którE zajmuje się dystrybucją luksusowych marek odzieżowych i kaletniczych, chce zainwestować około 35 mln zł (9 mln EUR) w rozwój sieci sprzedaży. Firma, która ma ponad 30 salonów własnych i współpracuje z 60 salonami (m.in. franczyza), zamierza otwierać sklepy nie tylko w polskich aglomeracjach. Jest zainteresowana też miastami od 50 tys. mieszkańców. Taki eksperyment zrealizowano już w Kaliszu.

— Mamy coraz więcej klientów z mniejszych miast. Ponieważ rozwijamy także sieci w formie franczyzy, widzimy wzrost zainteresowania potencjalnych partnerów otwieraniem salonów w takich lokalizacjach. Klienci nie chcą już jeździć na zakupy do sąsiednich dużych miast, skoro w ich własnych powstają dobrej klasy centra handlowe — mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy RD Poland.

Plany obejmują uruchomienie 6 salonów Liu Jo, 4 butików Guess oraz 2 sklepów wielomarkowych Lilla Moda.

— Przeznaczyliśmy po 2 mln EUR na powiększenie liczby butików Guess i Lilla Moda oraz 5 mln EUR na budowę sieci Liu Jo — precyzuje Tomasz Wasiucionek.

Nowe otwarcia Liu Jo planowane są m.in. w: Krakowie, Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Warszawie, Szczecinie i Gdańsku. Guess powstanie w Krakowie, Rzeszowie i Bydgoszczy.

40%

Taką roczną dynamikę obrotów (2009/08) zanotowałO w Polsce RD.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AYA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / RD puka do mniejszych miast