Reaguj na opinie klienta w czasie rzeczywistym

Materiał partnera
opublikowano: 12-02-2018, 09:38
aktualizacja: 12-02-2018, 09:45

SentiOne — nowoczesne narzędzie do monitorowania internetu ułatwia sprzedaż i obsługę klienta dzięki zbieraniu i analizowaniu wzmianek.

Dzisiejsze czasy wielokanałowości marketingu nie tylko niosą zagrożenie rozproszenia uwagi marketerów, ale również narzucają praktycznie 24-godzinny dzień pracy, ponieważ internet nie śpi. Dzięki SentiOne możemy nie tylko panować nad wszystkimi kanałami komunikacji równocześnie, ale dzięki nowej usłudze React również szybko odpowiadać na zachowania klientów w sieci. Możliwość słuchania, analizowania i reagowania w SentiOne Listen & React zrewolucjonizuje rynek narzędzi monitorowania internetu, wprowadzając możliwość prowadzenia konwersacji — funkcję React. Jeden system do zbierania i analizowania wzmianek, sprzedaży i obsługi klienta — tak w skrócie można dziś zdefiniować SentiOne.

Zintegruj profile społecznościowe

Marketerzy muszą zmagać się z wieloma wyzwaniami, jak choćby rozproszone kanały komunikacji i dotarcie do grupy docelowej z niepowtarzalnym przekazem. Eksperci szacują, że ten rok będzie przebiegał pod znakiem konwersacji w sieci, jednak komercyjnym celom będą służyły zarówno rozmowy jawne, prowadzone publicznie, jak i w kanałach prywatnych. Obsługa klienta staje się marketingiem dzisiejszych czasów, a aż 73 proc. klientów uznaje, że przyjazne podejście i zaangażowanie marki wpływa na polecanie jej kolejnym osobom, czyli uruchamia skutecznie marketing szeptany. Budowanie relacji zaczyna się więc od zlokalizowania rozmówców zainteresowanych produktem i usługą. W odpowiedzi na te potrzeby SentiOne wprowadziło w swoim narzędziu możliwość prowadzenia konwersacji z internautami.

Zyskaj zaufanie

Z badań wynika, że dzisiaj co czwarty internauta oczekuje reakcji marki na pytanie lub post dodany w mediach społecznościowych maksymalnie do godziny od jego publikacji. Nowa funkcja pozwala prowadzić i analizować dyskusje z internautami w czasie rzeczywistym w jednym miejscu. React wykorzystuje wszystko, co najbardziej wartościowe w monitoringu internetu, a przydatne działom odpowiedzialnym za sprzedaż oraz zespołom zajmują- cym się obsługą klienta. Pozwala nie tylko obserwować wzmianki, ale także bezpośrednio z poziomu narzędzia wchodzić w konwersacje z użytkownikami sieci.

Jedno narzędzie, wszystkie źródła

Czterech na pięciu internautów dyskutuje o markach poza oficjalnymi kanałami, a SentiOne daje możliwość monitoringu wszelkich rozproszonych źródeł i reagowania na nie dzięki jednej platformie. Wszystkie wątki dyskusji zostaną automatycznie przypisane i zaadresowane do odpowiednich zespołów. Niektóre z nich dysponują bazą autorów, gdzie przechowywane są dane komentujących, posegregowane m.in. według płci, wieku czy lokalizacji. Wszystkie rozpoczęte wątki są pod sta- łym zautomatyzowanym nadzorem, tak więc marketerzy nie przegapią żadnych zmian, a cały proces jest zautomatyzowany. Jego efekty można śledzić na bieżąco w panelu, który w module podsumowującym wyświetla wyniki bieżących prac nad wizerunkiem, z podziałem na sektory wewnątrz firmy i różne rodzaje aktywności. Twórcy platformy SentiOne wskazują, że zaangażowanie i utrzymanie już 2 proc. klientów jest równoważne obniżeniu kosztów działalności o 10 proc.

 

OKIEM EKSPERTA

Decyduje ekonomia

KAMIL BRAGIEL
CEO, SentiOne

SentiOne Listen & React daje możliwość zarządzania całą marką w sieci: od określenia grupy docelowej po zamykanie procesu posprzedażowej relacji z klientem, jak reklamacja czy wsparcie serwisowe. Zadbaliśmy, by całość prowadzonych w SentiOne aktywności była odpowiednio ustrukturyzowana. System pozwala nadawać role, priorytetyzować wątki oraz mierzyć efektywność prowadzonych działań, co jest dziś niezbędne dla każdego przedsiębiorstwa z prozaicznego powodu — czas to pieniądz, a zatem za naszym rozwiązaniem przemawia ekonomia.

Pakiety na miarę potrzeb

SentiOne oferuje swoim klientom kilka pakietów w zależności od ich wielkości i potrzeb. Zainteresowani korzystaniem z usługi mają do wyboru różne poziomy monitorowania: podstawowe (Personal, Team) oraz profesjonalny (Enterprise), wszystkie oparte na wykorzystaniu danych real-time, a także na nieograniczonej liczbie zwrotów kluczowych. Oferowane pakiety różnią się poziomem dostępu do danych historycznych oraz dodatkowymi funkcjami, takimi jak np. tagowanie wyników czy geolokalizacja. Poza tym firma oferuje usługi w dziedzinie analizy danych — raporty i analizy, łącznie z angażowaniem poprzez wspomniany React oraz analizę opinii użytkowników internetu, a także rozwiązania biznesowe łączące wszystkie elementy. Narzędzie można testować bezpłatnie przez 14 dni pod adresem sentione.com/pl

Start-up z międzynarodową reputacją

SentiOne to platforma do słuchania, analizowania i zarządzania reputacją marek online. Firma jest laureatem rankingu Fast 50 globalnej firmy doradczej Deloitte, gromadzącej najszybciej rozwijające się innowacyjne firmy w Europie Centralnej. Konsultanci, twórcy rankingu, doceniają SentiOne za to, że w ciągu 5 lat rozrosło się w międzynarodowe narzędzie, oferujące swoje rozwiązanie w ponad 30 państwach. Firma dziś zatrudnia już blisko 100 osób i monitoruje 23 miliardy wypowiedzi internetowych. Pracuje dla 750 marek, takich jak: Nivea, Huawei, LG, Electrolux, Beko, mBank, PKO BP czy Decathlon.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Reaguj na opinie klienta w czasie rzeczywistym