REBIS dla przedsiębiorców

Materiał partnera
opublikowano: 21-09-2018, 14:40

Podręczniki, jakich potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze.

VADEMECUM JESZCZE LEPSZEGO MENEDŻERA

Kluczowe techniki i umiejętności menedżerskie od A do Z

We współczesnym, dynamicznie zmieniającym się świecie na barkach menedżerów spoczywa ogromny ciężar obowiązków. Vademecum jeszcze lepszego menedżera jest zbiorem praktycznych porad zarówno dla osób już pełniących funkcje kierownicze, jak i tych, którym dopiero marzy się awans.

To doskonały przewodnik, z którego dowiesz się m.in., jak:

  • organizować pracę zespołów i delegować zadania,
  • radzić sobie z trudnymi ludźmi i w sytuacjach konfliktowych,
  • sporządzać budżety i plany biznesowe oraz przedstawiać je szefom tak, by zyskać ich akceptację,
  • kierować sobą i własnym rozwojem.

Oprócz cennych wskazówek Vademecum zawiera również studia przypadków zaczerpniętych z codziennego życia menedżerów, które są bogatym źródłem praktycznych informacji.

MICHAEL ARMSTRONG to znany na całym świecie ekspert w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, niezależny konsultant, członek brytyjskiego Institute of Personnel and Development. Autor wielu bestsellerowych publikacji z tej dziedziny, m.in. tłumaczonego na kilkanaście języków Zarządzania zasobami ludzkimi. DW REBIS opublikował jego Zarządzanie ludźmi.

HARVARD BUSINESS REVIEW. PODRĘCZNIK PRZEDSIĘBIORCY

Elementarz wiedzy, której potrzebujesz, aby rozwinąć swoje umiejętności przedsiębiorcy.

Niezależnie od tego, czy masz pomysł na kolejny cud techniki czy chcesz być głównym pracodawcą dla lokalnej społeczności, ta książka pomoże ci rozwinąć skrzydła.

Podręcznik przedsiębiorcy zawiera nie tylko rozwiązania dla wszystkich czekających cię wyzwań, ale też wiele innych praktycznych wskazówek i wiedzy zaczerpniętej z zasobów „Harvard Business Review”.

Każdy, kto rozpoczyna działalność, powinien mieć zawsze przy sobie ten poradnik – by dzięki temu zwiększyć swoje szanse na sukces.

WIELKA CZWÓRKA. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google

Amazon, Apple, Facebook i Google. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli.

Chociaż w ciągu ostatnich lat wiele pisano o wielkiej czwórce, nikomu nie udało się uchwycić ich oszałamiającego sukcesu z taką przenikliwością, jak zrobił to Scott Galloway. Zamiast kupować mity, które te firmy popularyzują w mediach, Galloway zadaje fundamentalne pytania: jakim sposobem wielka czwórka infiltruje nasze życie tak dokładnie, że prawie nie sposób jej zbojkotować? Dlaczego rynek akcji wybacza jej grzechy, które zniszczyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić w wyścigu po miano pierwszego biliondolarowego przedsiębiorstwa? W tym samym prześmiewczym stylu Galloway dekonstruuje strategie wielkiej czwórki. Ujawnia, jak firmy te manipulują naszymi fundamentalnymi potrzebami emocjonalnymi, którymi kierujemy się od czasów, gdy nasi przodkowie zamieszkali w jaskiniach. Bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.

SCOTT GALLOWAY jest profesorem Stern School of Business na Uniwersytecie Nowojorskim, gdzie uczy strategii marki i marketingu internetowego. Seryjny przedsiębiorca – założył dziewięć firm. W 2012 roku znalazł się na liście pięćdziesięciu najlepszych na świecie profesorów biznesu opracowanej przez portal „Poets & Quants”. Jego cotygodniowe odcinki „Winners and Losers” [wygrani i przegrani] na YouTube doczekały się dziesiątek milionów wyświetleń.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

REBIS dla przedsiębiorców