Recenzja O reklamie, która zmienia ludzkie serca

MK
19-12-2008, 00:00

Najlepsi specjaliści w branży zdradzają sekrety skutecznych kampanii społecznych.

Jak rozwijała się reklama społeczna w Polsce? Odpowiedź przynoszą dwie monografie o kampaniach niekomercyjnych: "Propaganda dobrych serc" i jej kontynuacja — "Szlachetna propaganda dobroci" (Agencja Wasilewski). Pierwsza książka obejmuje lata 1997-2001, druga — okres od 2002 do 2007 r.

Każda z publikacji to bogato ilustrowany (kilkaset plakatów i kadrów) podręcznik historii reklamy społecznej nad Wisłą. Ale także dogłębna analiza tego zjawiska, oparta na doświadczeniach praktycznych i badaniach naukowych. Autorami obu pozycji są znani eksperci od komunikacji (czasem niezwiązani ze światem marketingu i PR, np. prof. Jerzy Bralczyk czy Krzysztof T. Toeplitz). Ich wskazówki są tym cenniejsze, że przekazane prostym językiem. Opracowane przez Piotra Wasilewskiego monografie mają więc walor poradnikowy. Uczą, jak prawidłowo — krok po kroku — zbudować efektywną kampanię. Stanowią doskonałe źródło inspiracji — zarówno dla potencjalnych organizatorów akcji społecznych, jak i dla agencji reklamowych oraz studentów komunikacji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Recenzja O reklamie, która zmienia ludzkie serca