Redan: sieci detaliczne zwiększyły efektywność

opublikowano: 17-01-2007, 16:59

W grudniu w sieciach detalicznych Troll, Top Secret i Textilmarket, należących do grupy kapitałowej Redan, nastąpił wzrost sprzedaży na 1 mkw w porównaniu z rokiem poprzednim, poinformowano w komunikacie opublikowanym po środkowej sesji.

W grudniu w sieciach detalicznych Troll, Top Secret i Textilmarket, należących do grupy kapitałowej Redan, nastąpił wzrost sprzedaży na 1 mkw w porównaniu z rokiem poprzednim, poinformowano w komunikacie opublikowanym po środkowej sesji.

- W wyniku realizacji programu odzyskiwania efektywności marka Top Secret zrealizowała w grudniu marżę brutto na sprzedaży wyższą o 10 punktów procentowych w porównaniu z grudniem 2005 r. W Trollu marża nieznacznie spadła, natomiast w Textilmarket marża pozostała na tym samym poziomie co przed rokiem – poinformował Redan.

MD

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane