Reebok winduje sprzedaż Adidasa

MD, Bloomberg
10-05-2006, 00:00

Zysk netto Adidas-Salomon wzrósł w I kwartale o 37 proc. — do 144 mln EUR. Drugi na świecie producent ubrań i sprzętu sportowego korzysta z poprawy koniunktury wywołanej Piłkarskimi Mistrzostwami Świata 2006, które rozegrane zostaną w Niemczech. Sprzedaż wzrosła o 47 proc. — do 2,46 mld EUR. Duży wzrost to głównie skutek uwzględnienia wyników Reeboka.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MD, Bloomberg

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Świat / Reebok winduje sprzedaż Adidasa