Reklama Calvina Kleina wzbudza kontrowersje

TR
19-01-2012, 11:56

Brytyjski regulator przemysłu reklamowego odmówił wprowadzenie zakazu "Naked Glamour", reklamy bielizny marki Calvin Klein, którą ortodoksyjni Żydzi uznali za obraźliwą i naruszającą ich wiarę – informuje portal Business Insider.

Członkowie londyńskiego społeczeństwa Żydów ortodoksyjnych napisali skargę do regulatora, żądając usunięcia bilbordów Calvina Kleina z autobusów, które przejeżdżają przez dzielnicę Stamford Hill.

Dzielnica jest w większości zamieszkała przez ortodoksyjnych  Żydów, którym wiara zabrania patrzenia się na kobiety ubrane wyłącznie w bieliznę.

Brytyjski regulator reklamy odmówił wprowadzenie zakazu reklamy "Naked Glamour" bielizny marki Calvin Klein, którą ortodoksyjni Żydzi uznali za obraźliwą i naruszającą ich wiarę
Zobacz więcej

Brytyjski regulator reklamy odmówił wprowadzenie zakazu reklamy "Naked Glamour" bielizny marki Calvin Klein, którą ortodoksyjni Żydzi uznali za obraźliwą i naruszającą ich wiarę

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: TR

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Reklama Calvina Kleina wzbudza kontrowersje