Reklama jeansów, których nie ma

KŁ, yahoo.com
22-03-2013, 11:05

Sieć odzieżowa American Eagle Outfitters, której grupą docelową są klienci wieku 15-25 lat stworzyła linię jeansów tak obcisłych, że ludzie zastanawiają się, czy one naprawdę istnieją Okazało się, że jest to żart, a jeansów nie ma, informuje portal Yahoo.

W czwartek, przedstawiciel firmy, który pragnie pozostać anonimowy ujawnił, że kontrowersyjna reklama została stworzona specjalnie na prima aprilis. Poproszony o oficjalne oświadczenie w sprawie kontrowersyjnej reklamy powiedział: „kolejne video zostanie opublikowane w sieci bliżej kwietnia… czy umiecie czytać między wierszami?”, po czym poprosił o dyskrecję.

W reklamówce jeden z bohaterów mówi: „Lubię skinny jeans. Czasem jednak nie są jednak wystarczająco obcisłe”. Bohaterowie reklamy noszą tak obcisłe „spodnie”, że widać każdy zakamarek i zagięcie dolnej części ciała.

Pod reklamą rozgorzała jednak dyskusja na temat tego, czy aktorzy występujący w reklamie w ogóle mają coś na sobie…

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KŁ, yahoo.com

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Po godzinach / Reklama jeansów, których nie ma