Reklama na smyczy

LUS
opublikowano: 18-10-2017, 22:00

E-GAZELE BIZNESU 2017: LIDER PODLASKI — MEDIA (48. MIEJSCE W KRAJU)

Ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży medialnej i kompleksowa obsługa klienta — tym białostocka agencja reklamowa wygrywa z konkurencją

Na rynku reklamy Mariusz i Monika Rafałko pojawili się już w 1995 r. Zajmowali się wówczas wykonywaniem oznaczeń, składem graficznym i sprzedażą gadżetów promocyjnych. Cztery lata później ich białostocka agencja reklamowa Media przekształciła się w spółkę i wraz z rozwojem stopniowo zwiększała zakres usług. Jej właściciele już od dawna nie czuwają sami nad zleceniami. Graficy, copywriterzy, handlowcy i dział produkcji odpowiadają za obsługę nie tylko małych i średnich firm, ale również koncernów. Mariusz i Monika Rafałkowie przekonują na stronie internetowej agencji Media, że: „konsekwentne działania, podnoszące kwalifikacje zespołu, inwestycje w nowoczesny park maszynowy, podejmowanie wyzwań jedynie na miarę możliwości pozwoliło zdobyć zaufanie i uznanie wielu kontrahentów”. Na brak zamówień nie mogą narzekać — ich park maszynowy pracuje pełną parą, a na liście współpracujących z nimi koncernów znajduje się ponad 60 pozycji. Spośród znanych marek z białostocką firmą współpracowały m.in. Audi, Łowicz, NFZ, Orlen, PGNiG, Poczta Polska, Subaru i Volvo. Dzisiaj podstawą działalności spółki jest sprzedaż gadżetów promocyjnych, w tym produkowanych przez nią smyczy reklamowych, których wybór jest ogromny. W internetowym sklepie kupujący mogą wybierać spośród niemal 7,5 tys. produktów. Same smycze firma może wykonać na siedem sposobów (np. metodą sublimacji, naszywania, sitodruku), więc w zależności od potrzeb każdy może dowolnie spersonalizować zamówienie, a czas jego realizacji agencja Media skraca do minimum. Firma w portfolio ma również druk niskonakładowy i na trudnych podłożach, ale nie oznacza to, że Media nie zrealizują masowej promocji. Zawsze mierzą swoje siły na zamiary i deklarują, że nawet bardzo duże projekty nie są im straszne. © Ⓟ

Full Service. Białostocka agencja reklamowa nie tylko produkuje i sprzedaje materiały promocyjne. Jeśli klient jest zbyt zapracowany, doświadczony zespół zaprojektuje dla niego zarówno logo, jak i hasła reklamowe.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: LUS

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Reklama na smyczy