Reklama produktu L’Oreal zakazana

TR
01-02-2012, 12:50

Publikacja reklamy jednego z produktów L’Oreal zwalczającego efekty starzenia została zakazana w Wielkiej Brytanii ze względu na nadmierne użycie efektów cyfrowych przy jej produkcji - informuje Daily Mail.

Publikacja reklamy jednego z produktów L’Oreal zwalczającego efekty starzenia została zakazana w Wielkiej Brytanii ze względu na nadmierne nadużycie efektów cyfrowych przy jej produkcji
Zobacz więcej

Publikacja reklamy jednego z produktów L’Oreal zwalczającego efekty starzenia została zakazana w Wielkiej Brytanii ze względu na nadmierne nadużycie efektów cyfrowych przy jej produkcji

Zdjęcie Rachel Weisz, 41-letniej aktorki, zamieszczone w reklamie wskazuje na nadmierne zastosowanie  pędzla wygładzającego powszechnie używanego do niwelowania zmarszczek  w programach graficznych.

Brytyjski regulator zarządził wprowadzenie zakazu publikacji reklamy produktu L’Oreal’s Revitalift Repair 10.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: TR

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Reklama produktu L’Oreal zakazana