REKLAMA ŚWIETLNA JESZCZE NIE ROZBŁYSŁA

Radosław Górecki
opublikowano: 11-05-1999, 00:00

REKLAMA ŚWIETLNA JESZCZE NIE ROZBŁYSŁACiemne miasta wróżą dobrą koniunkturę firmom instalującym neonyDBAĆ O WIZERUNEK: Na neony najczęściej decydują się firmy zachodnie. Dbają one o swój wizerunek, czego niestety nie można powiedzieć o wielu polskich firmach — zauważa Mirosław Sajewicz, dyrektor do spraw marketingu firmy Neonica. fot. ARC Firm zajmujących się produkcją i montażem neonów jest niewiele. Przedsiębiorcy tej branży twierdzą, że najgorsze czasy mają już za sobą. Teraz może być tylko lepiej. Dlaczego? Wchodzące na polski rynek duże zachodnie firmy...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / REKLAMA ŚWIETLNA JESZCZE NIE ROZBŁYSŁA