RMF zwiększa przewagę nad Zetką

Radio RMF FM, główny element giełdowej grupy Broker FM, zwiększa przewagę rynkową nad konkurencyjnym Radiem Zet. Od lipca do września jego słuchalność była o 39 proc. wyższa niż głównego rywala, co jest największą przewagą od lat. To ważne, bo daje szansę na utrzymanie ponad 30-proc. udziału w rynku reklamy radiowej, który nadal rośnie w dwucyfrowym tempie.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ