RN PKN Orlen zaakceptowała plan rozwoju działu sprzedaży detalicznej w Polsce na lata 2005-09

Internet Securities
02-03-2005, 16:06

Rada Nadzorcza Polskiego Koncernu Naftowego Orlen SA zaakceptowała plan rozwoju sprzedaży detalicznej w Polsce w latach 2005-2009. PKN chce zwiększać sieć stacji benzynowych na co przeznaczy ok. średniorocznie 390 mln zł i w 2009 r. osiągnąć 30% udziału w rynku.Strategia rozwoju zakłada takie cele jak m.in.

Rada Nadzorcza Polskiego Koncernu Naftowego Orlen SA zaakceptowała plan rozwoju sprzedaży detalicznej w Polsce w latach 2005-2009. PKN chce zwiększać sieć stacji benzynowych na co przeznaczy ok. średniorocznie 390 mln zł i w 2009 r. osiągnąć 30% udziału w rynku.Strategia rozwoju zakłada takie cele jak m.in. wzmocnienie pozycji rynkowej, wzrost efektywności operacyjnej i budowę efektywnej organizacji.„Zostaną one [cele - przyp. ISB] osiągnięte poprzez segmentację oferty dla klientów indywidualnych na dwa standardy: Premium i ekonomiczny, dostosowanie oferty dla klientów biznesowych do indywidualnych oczekiwań, zarządzanie kanałami sprzedaży oraz zmianę sposobu zarządzania siecią” – podała spółka w środowym komunikacie.”Docelowo planowana struktura sieci to ok. 1000 stacji w standardzie Premium (pod marką Orlen i ok. 900 w standardzie ekonomicznym. W tym celu zakłada się budowę i modernizację ok. 50 stacji własnych Premium oraz ok. 130 stacji w standardzie ekonomicznym rocznie oraz akwizycje do sieci franszyzowej ok. 40 stacji Premium i ok. 70 w standardzie ekonomicznym rocznie. Planowane nakłady inwestycyjne to średniorocznie ok. 390 mln zł w latach 2005-2009” - podano.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Internet Securities

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / RN PKN Orlen zaakceptowała plan rozwoju działu sprzedaży detalicznej w Polsce na lata 2005-09