Rośnie presja na iPady

OSZ
15-02-2013, 00:00

Większy iPad jest zastępowany przez iPada mini, a także 7-calowe tablety sprzedawane przez Samsunga i Amazona.

Według danych firmy IDC, Apple posiada 38,8 proc. udziału w rynku tabletów. Nadal jest więc zdecydowanym liderem, ale w II kw. 2012 r. posiadał 56,8 proc. rynku. Amazon zgarnia 15,5 proc., a Samsung 13,1 proc. Popularność mniejszych 7-calowych tabletów ma też wpływ na ceny. W ostatnim kwartale średnia cena sprzedanego iPada wyniosła 467 USD, podczas gdy kwartał wcześniej — 535 USD.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: OSZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Po godzinach / Rośnie presja na iPady