Rozbudowa Galerii Łódzkiej dla sieci odzieżowych

Agnieszka Janas
opublikowano: 20-03-2007, 00:00

Sieci handlowe polubiły Łódź. Na potrzeby dwóch z nich powstaje dodatkowa powierzchnia w Galerii Łódzkiej.

Sieci handlowe polubiły Łódź. Na potrzeby dwóch z nich powstaje dodatkowa powierzchnia w Galerii Łódzkiej.

ECE Projektmanagement Polska, deweloper budujący centra handlowe, planuje powiększenie jednej ze swoich nieruchomości — Galerii Łódzkiej. W ubiegłą środę przedstawiciele spółki poinformowali o podpisaniu z firmą budowlaną Strabag umowy na rozbudowę obiektu. Wykonawca zrealizował już dla ECE zarówno obiekt w Łodzi, jak i Galerię Krakowską.

Prace rozpoczną się już w tym tygodniu. Otwarcie nowej części zaplanowano na wiosnę 2008 r. Powierzchnia handlowa obiektu zwiększy się o ponad 5 tys. mkw. W rozbudowanej części znajdą się dwa duże sklepy odzieżowe: Peek & Cloppenburg oraz H&M.

Rozszerzenie Galerii Łódzkiej obejmie zabudowę wewnętrznego dziedzińca. Powstaną tam dwa poziomy powierzchni handlowej na parterze i pierwszym piętrze. Powiększenie centrum to także okazja do odnowienia wystroju wybranych punktów handlowych.

O obiekcie

Galerię Łódzką otwarto w 2002 r. Dwa lata później otrzymała ona nagrodę główną ICSC (Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych) dla najlepszego dużego centrum handlowego w Europie. Na trzech poziomach handlowych Galeria Łódzka mieści ponad 160 sklepów i restauracji, które zajmują obecnie około 40 tys. mkw.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Agnieszka Janas

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy