RSA ma program partnerski w Polsce

Dariusz Wałach
opublikowano: 19-10-2011, 00:00

Producent systemów zabezpieczających przedstawił szczegóły programu SecurWorld.

Jarosław Gajdamowicz, partner w polskim oddziale RSA, podczas wspólnej konferencji z dystrybutorem, firmą RRC Poland, podkreślił, że program partnerski, który powstał w USA, został dostosowany do polskich realiów. Wystarczy roczny obrót produktami RSA w wysokości 20 tys. dolarów, by uzyskać 10 proc. rabatu. To jednocześnie jeden z warunków uzyskania dodatkowego rabatu, też 10-procentowego, za wczesne zgłoszenie projektu do RSA. Taką zniżkę dostają też nowi partnerzy na pół roku. — Przy starcie w przetargu partner, który pierwszy zarejestruje się w systemie, uzyska gwarancję najniższej ceny — dodał Jarosław Gajdamowicz. Partnerzy handlowi RSA mogli się zapoznać z produktami z trzech grup: SecurID, AMX i enVision. Pierwsze to tokeny do uwierzytelniania. W ofercie RRC Poland, autoryzowanego dystrybutora RSA, są tokeny sprzętowe SID700 i SID800 z USB, oraz software’owe, które można zainstalować np. na smartfonie. Authentication Manager Express (AMX) to rozwiązanie do uwierzytelniania bez użycia tokenu. Program zbiera informacje o tym, z jakiego komputera korzysta użytkownik, jaki ma system operacyjny, przeglądarkę, kiedy zazwyczaj się loguje lub z jakich adresów IP. System reaguje, gdy jeden z elementów się zmieni. Platforma RSA enVision umożliwia zaś administratorom sieci gromadzenie wszystkich dzienników zdarzeń tworzonych przez urządzenia IP w sieci użytkownika, trwałe archiwizowanie kopii danych, przetwarzanie dzienników w czasie rzeczywistym i ostrzeżenia w razie wykrycia podejrzanych wzorców zachowań. Oprogramowanie analityczne pozwala przekształcić złożoną, nieusystematyzowaną masę danych w czytelne informacje.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Dariusz Wałach

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu