Ruch zlikwiduje część kiosków w Polsce, uruchomi w Moskwie i Chicago

W tym roku Ruch otworzy pierwszy swój salon prasowy w Moskwie, potem zbuduje sieć w USA. Wcześniej jednak musi zrobić porządek w kraju. Największy krajowy dystrybutor prasy, z udziałem w rynku szacowanym na 52 proc., zamierza w tym roku zainwestować 28 mln zł. Z tej kwoty od 12 do 14 mln zł pochłonie tzw. segmentacja sieci. Resztę Ruch chce wydać między innymi na informatyzację.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ