Ruszyła sprzedaż Cadillaca w Polsce

MIB
08-12-2005, 00:00

Firma Auto-Pol-Service uruchomiła pierwszy w Polsce autoryzowany salon marek Cadillac & Corvette. Auto-Pol-Service działa na polskim rynku od 1991 r. Ma długoletnią tradycję pracy z General Motors, dystrybuując kilka marek samochodów w swoim salonie sprzedaży w Warszawie.

— Polska jest dla nas kluczowym rynkiem. Jest największy w naszym regionie i ma największy potencjał. Polacy są niezwykle otwarci na amerykańskie produkty — mówi Roland Gerber, dyrektor zarządzający Cadillac & Corvette Central Europe.

Samochody marki Cadillac & Corvette podejmują wyzwanie konkurencyjne na szybko powiększającym się rynku dóbr luksusowych w segmencie premium.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / Ruszyła sprzedaż Cadillaca w Polsce