Rynek central abonenckich zmalał o 40 proc.

W 2001 roku polski rynek central abonenckich osiągnął wartość o blisko 40 proc. mniejszą niż w roku 2000. Tak drastycznego załamania nie przetrwało kilka podmiotów, które musiały wycofać się z rynku. Ci, którzy przetrwali, kładą coraz większy nacisk na ofertę usługową, dzięki której mają możliwość powetowania sobie strat wynikających ze sprzedaży sprzętu po niższych cenach. Coraz ważniejsze stają się również dobre

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ