Rynek contact center urośnie dzięki bankom i telekomom

Rosnąca świadomość przedsiębiorstw w zakresie obsługi klienta sprawia, że rynek rozwiązań call/contact center nieprzerwanie zwiększa swoją wartość. Wszystko wskazuje na to, że w ciągu najbliższych kilku lat liczba centrów obsługi klienta zwiększy się kilkakrotnie. Specjaliści przestrzegają jednak, że powszechny pęd do budowy własnych call center nie wszystkim firmom będzie się opłacał.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ