Rynek reklamy najgorsze ma już za sobą

GPW Infostrefa, DI
opublikowano: 11-08-2009, 18:48

Zdaniem przedstawicieli domu mediowego Starlink, rynek reklamy najgorsze spadki ma już za sobą, po tym, w jak I  półroczu 2009 r. wartość netto rynku reklamowego spadła o 11,4 proc. - poinformował dyrektor ds. mediów Starlinka Maciej Ziomek cytowany za PAP przez GPW Infostrefa.

"Jeśli chodzi o prognozy, trudno cokolwiek mówić, bo prognozy dotyczące samej polskiej gospodarki są bardzo różne. Wydaje mi się, że największy dołek mamy już za sobą, ale bardzo dużo będzie zależało od tego, jaka będzie jesień na tym rynku. Jesteśmy tuż przed zakupem czasu antenowego na wrzesień i to pokaże, czy rynek reklamowy w Polsce przeżyje kryzys, czy nie" - powiedział PAP Ziomek.

Jego zdaniem, w przypadku prasy spadki na rynku reklamowym nie muszą być już tak wysokie, jak dotychczas.

Według Starlinka, w I półroczu br. szacowana wartość netto rynku reklamowego spadła r/r o 11,4 proc., a internet jako jedyny odnotował wzrost przychodów - o 10,2 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GPW Infostrefa, DI

Polecane