"Rz": Reklama przenosi się na ekrany smartfonów

PAP
aktualizacja: 11-07-2017, 06:44

Wydatki na reklamy wyświetlane użytkownikom komórek zwiększyły się w ubiegłym roku aż 60 proc., podczas gdy cały reklamowy rynek rósł w niskim, zaledwie jednocyfrowym tempie – informuje wtorkowa "Rzeczpospolita".

W ubiegłym roku na reklamę mobilną firmy wydały na świecie 83 mld dolarów - wynika z najnowszego raportu organizacji IAB Europe i IHS Markit. To o 60 proc. więcej niż rok wcześniej i mniej więcej o połowę więcej, niż był warty cały rynek reklamy online w Europie - czytamy w "Rzeczpospolitej".

To potwierdza tylko, że żyjemy w świecie, w którym komórki są dla osób korzystających z mediów urządzeniem pierwszego wyboru - komentuje Townsend Feehan, prezes organizacji IAB Europe. Jak dodaje Qingzhen Chen, starszy analityk sektora TNT w IHS Marit, rynek mobilnej reklamy rośnie nie tylko dlatego, że smartfonów jest na świecie w użyciu coraz więcej, ale także z uwagi na to, jakie możliwość dopasowywania przekazów promocyjnych do potrzeb odbiorców daje taka reklama.

Łączący się z internetem smartfon nie tylko często daje reklamodawcy możliwość sprawdzenia, gdzie przebywa i jak przemieszcza się jego właściciel, ale też potrafi udzielić całej masy innych ważnych informacji chcących sprzedać swoje produkty i usługi firmom - podkreśla "Rzeczpospolita"

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / "Rz": Reklama przenosi się na ekrany smartfonów