Czytasz dzięki

Salony poprawią rentowność

Liderzy branży nie zawiedli. Nadal nierentowne są Bytom i Próchnik, ale szykują się do ekspansji. Na pierwszy plan wysuwa się Vistula. W II kwartale zysk krakowskiej firmy wzrósł o 33 proc., do 5,34 mln zł. Wynik operacyjny okazał się o 100 proc., a przychody o 23 proc. wyższe niż przed rokiem. To efekt wzrostu efektywności kanałów dystrybucji i zmian w strukturze sprzedaży. W minionym kwartale ponad połowę przychodów zapewniła Vistuli sprzedaż detaliczna. To najbardziej rentowny kanał. W ostatnim kwartale spółka otworzyła sześć salonów (ma ich 53).

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

Rabat 30%
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł

Skorzystaj z 30% rabatu

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.