Saltrom szuka darczyńców w sieci

DI, PAP
23-10-2010, 09:14

Ruszyła pierwsza w Polsce charytatywna sieć reklamowa. Dzięki niej firmy będą mogły promować swoje produkty, jednocześnie pomagając podopiecznym Saltromu - Salezjańskiego Ruchu Troski o Młodzież, pisze "Dziennik Polski".

Idea jest prosta. Powstała aplikacja internetowa www.benhauer.pl/pomagam, dzięki której właściciele stron internetowych i blogów mogą udostępniać bezpłatnie powierzchnię reklamową. Chętni darczyńcy mogą wykupić miejsca reklamowe, dostępne w sieci charytatywnej.

Kwota, która trafia do Saltromu wynika z ilości wyświetleń lub ilości kliknięć na reklamy darczyńców Stowarzyszenia. Aż 90 proc. przychodów z sieci jest przekazywanych na działalność charytatywną, a ok. 10 proc. stanowią koszty utrzymania i zarządzania siecią reklamową.

Pozyskane w ten sposób środki wspierają codzienną działalność świetlic, dożywianie, douczanie, zajęcia pozalekcyjne, jak również wypoczynek letni i zimowy dzieci i młodzieży.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Saltrom szuka darczyńców w sieci