Samsung broni udziału w rynku

Marcin Gesing, Reuters
13-11-2002, 00:00

Samsung Electronics, trzeci na świecie producent telefonów komórkowych, chce zwiększyć lub utrzymać swój udział w rynku w 2003 r. Obecnie jego udział w globalnym rynku komórek szacowany jest na około 10 proc. Przyjęta przez spółkę strategia polega przede wszystkim na oferowaniu produktów o wysokim stopniu zaawansowania technologicznego. W trzecim kwartale koreański koncern sprzedał 11 mln komórek. W czwartym wynik ma się poprawić o 1 mln. Całoroczna sprzedaż telefonów Samsunga ma sięgnąć 40 mln sztuk.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Gesing, Reuters

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Samsung broni udziału w rynku