Samsung stracił „pole position” w Indiach

WST, DI
04-02-2015, 11:25

Południowokoreański lider światowego rynku smatrfonów, koncern Samsung Electronics został właśnie zdetronizowany w Indiach, donosi Reuters.

Ta sztuka udała się lokalnemu producentowi budżetowych urządzeń mobilnych, firmie Micromax.

Z danych firmy Canalys wynika, że Micromax posiada 22 proc. indyjskiego rynku i wyprzedza Koreańczyków, którzy zgarniają 20 proc.  

Reuters podaje, że Indie są szybko rozwijającym się rynkiem smartfonów. Sprzedaż takich urządzeń podskoczyła tam w ostatnim kwartale o 90 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem. Łącznie na indyjskim rynku w tym okresie nabywców znalazło 21,6 mln smartfonów, Najlepiej sprzedają się jednak tanie smartfony.

Kolejne miejsca w rankingu sprzedaży w IV kwartale 2014 r. zajęły urządzenia dwóch innych indyjskich firm: Karbonn i Lava.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WST, DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Samsung stracił „pole position” w Indiach